środa, 25 kwietnia 2012

Zmiany, zmiany, zmiany ...

Dziś weszłam sobie na duńskie msp , aby sprawdzić czy są jakieś nowe zmiany. I dobrze zrobiłam , że weszłam. Bo jest wiele nowych zmian ! Nie dość , że zupełnie zmienili szablon to do tego dodali nowe levele ! Na prawdę doznałam szoku. Pasek startowy też otrzymał nowy szablon oto on :

  
Jak widzicie pasek z level został zmieniony oraz została dodana zakładka "Min Profil" . Kiedy klikniemy na "Min Profil" ukarze nam się takie oto okienko :












Po prawej stronie zostały dodane zakładki. Dokładnie wyjaśniłam co one znaczą. Do tego pojawiła się opcja , że można mieć 3 najlepszych przyjaciół i jednego chłopaka ! Bardzo fajny pomysł. Korzystne jest też to , że od razu możemy tutaj edytować swoją biografie i odebrać prezenty. Bardzo praktyczna opcja. Pewnie zastanawiacie się jak teraz wygląda profil kiedy są 3 naj i 1 chłopaka. Oto screen jednego mojego znajomego z duńskiego msp.

  












Bardzo ładny profil : ) Wszytko jest ładnie ułożone itp. nic dodać nic ująć. A co do nowych level to sprawdziłam i jest ich na razie 25.














Jeszcze dodam ranking na duńskim msp jeśli pozwolicie. Użytkownicy już są ponad 20 level . Co znaczy , że zmiany nastąpiły już wcześniej .




















Cóż , nie wiem jak można robić 5 seki ale okej . Więc szczerze wam powiem , że moim zdaniem zmiany mogą wyjść na prawdę korzystnie. Jeszcze moim zdaniem przydało by się przy profilu napis czy ktoś jest aktualnie na msp czy nie . W każdym razie użytkownicy już spamują na forum , CTR oraz czatach , że chcą takie jak duńskie msp. Więc pewnie już niedługo pojawią się zmiany. Miejmy nadzieję , że nie spowolnią jeszcze bardziej naszych komputerów ; )

Pozdrawiam : )



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz